Loading Een ogenblik geduld
De pagina wordt geladen
Loading
 

 

 

 

 

 

 

 

 

+32 (0)3 744 21 66 Paul Chardômestraat 2 Bus 9-2, 9150 Rupelmonde
  • Welkom bij T&C Services
    Blended & embedded learning
  • Training & consultancy
    Passie, energie, plezier!
Story Telling

Verhalen vertellen is een kunst.
Trainers die goede verhalen vertellen beklijven.
En die verhalen kan je op vele manieren vertellen. 

In dit boek de kernbegrippen en de basistechnieken.
Van personages tot doelpubliek, van basisplots tot sociale media.

Auteur: Guido Everaert, Uitgeverij LannooCampus, EAN 9789401416696, 
Paperback, 192 p.

 

Gamestorming
Onze nieuwste favoriet. Gamificiation? Al spelend in bedrijfsopleidingen o.a. de volgende items aanpakken: creatiever denken, beter communiceren, problemen oplossen? Inspiratie ten top. Je leest het en gebruikt het als referentiewerk! 

Een unieke verzameling spellen die betrokkenheid en creativiteit stimuleren én voor meer helderheid en structuur op de werkplek zorgen.

Auteur: Dave Gray Sunni Brown, Co-auteur: James Macanufo
Uitgever: Vakmedianet Management B.V., Nederlandstalig 286 pagina's 9789013106626 september 2012


 
De Wet van Snuf.
Een boek over wederkerigheid. Geven en Nemen.
Toepasselijk op communicatie, zaken doen, dus ook sales en onderhandelen. Ook om de eigen houding eens onder de loep te nemen een mooi kader. Leuk geschreven. Een reden waarom T&C het hondje ook in haar communicatoe voert. 

Geschreven door Jos Burgers.

Van Duuren Management | 9e druk, 2014
EAN: 9789089651976 


 
Hoera, een conflict!
Daar waar samengewerkt wordt ontstaan conflicten. De volgende vragen hebben na het lezen van dit werk geen geheimen meer voor u :
 
  • Welke ontwikkelingen maken teams door?
  • Welke rol spelen conflicten daarin en hoe herkent u ze?
  • Hoe plukt u de vruchten van teamconflicten?
  • Hoe escaleert een conflict en wat kunt u eraan doen?
  • Hoe voorkomt u dat conflicten escaleren?
  • Wanneer schakelt u derden in bij conflicten en waar moet u dan op letten?
  
Het boek is van de hand van de Nederlanders Jaco van der Schoor en Margreeth Kloppenburgh, is uitgegeven bij Academic Service (2008) en telt 130 bladzijden, ISBN 9789052619880 

 
Met woorden verleiden.
De auteur, Mark Van Bogaert, zet hier een werk neer van formaat. 

Hij leert mensen inzien dat schrijven eigenlijk praten is met papier ertussen.
Veel praktische kanten van "schrijven" komen aan bod: verkoopbrieven, e-mail, advertenties, e-marketing, schrijtips allerhande voor een krachtige respons!
Het boek bruist van de voorbeelden. En leest als een trein, euh... het verleidt je voor je het weet...
Ook dit werk, naast de andere die je elders op deze webpagina nog terugvindt, verdient een plaats in je bibliotheek.
 
Met Woorden Verleiden. Schrijftips voor uw mailings, presentaties en andere wervende teksten.
Auteur: Mark Van Bogaert, Lannoo Campus, ISBN 978 90 209 8952 6 - 239 p.

 
De HR Ballon.
Nee, we willen hier zeker niemand kwetsen... Maar dit is echt een boek naar ons hart.
Het moet gezegd, T&C staat voor Training & Consultancy... met de beide voeten op de grond!
We zijn met veel akkoord wat de auteur in dit werk neerzet, doch niet met alles.
In HR-land kom je vaak neptheorieën en hoogdravende wetenschap tegen. Hoe ingewikkelder het lijkt, hoe aantrekkelijker het is?
Modellen en andere intellectuele praat troef! Hoe moeilijker het te begrijpen en te vatten valt, des te makkelijker je er een lucratief prijskaartje aan kan hangen, niet?
De auteur, Patrick Vermeren, doorprikt bekende tools en concepten zoals (ja, ja) NLP, HBDI, Enneagram, MBTI, LIFO, ... Ook Killman, Maslow, Jung en Blanchard zijn niet veilig voor het geschut.
Best een aardig werk. Dat aanzet tot realisme, een gezonde dosis pragmatisme en vooral bevestigt wat T&C al jaren communiceert: bekijk en benader het met... de beide voeten op de grond!

De HR-ballon. 10 populaire praktijken doorprikt.
Auteur: Patrick Vermeiren
Academia Press - ISBN 9789038211800 - 188 p.


 
Overtuigingskracht.
Wat gedacht van "Overtuigingskracht"? In dit werk worden maar liefst 50 geheimen van de psychologie van het beïnvloeden blootgelegd.
En dat kunnen vele mensen, medewerkers in bedrijven maar al te goed gebruiken.
Sales...
Onderhandelen
Vergaderen...
Communiceren...
Leidinggeven...
Werkdomeinen in overvloed.
 
Eén van de auteurs is Robert B. Cialdini, bekend van andere werken in dit domein. 
Het boek is uitgegeven bij Nieuwezijds BV, Nederland in een handig papaerbackformaat, ISBN 9789057122729.


 
De kracht van zacht.
Dit boek is een aanrader voor iedereen die commercieel actief is. Het werk toont aan dat verkopers mensen zijn die verkopen aan mensen!

Blijf vooral jezelf. Doe gewoon. Wees authentiek. Dat is wat T&C al jaren verkondigt tijdens sales trainingen.

Dit werk verdient een plaats in je bibliotheek.
De kracht van zacht, De menselijke factor in verkopen.

Thema Uitgeverij, ISBN 9789058710475 - 256 p.

 
Je ongekende vermogens
Het is misschien niet het meest recente, maar het is een kanjer van een aanrader voor iedereen die zichzelf beter wenst te leren kennen. Ga op zoek naar je onbekende vermogens. Maak kennis met NLP. Ontdek de weg naar excellentie. Eenvoudig en duidelijk. Je krijgt er echt geen punthoofd van. 

Auteur: Anthony Robbins

Uitgeverij Kosmos Utrecht/Antwerpen, ISBN 9789021588469

 

Deel deze pagina:

Pinterest